Ny kuriosa, för mig!

Hej på er! Det var ju ett tag sedan sisst. Mycket jobb har kombinerats med en hel del underhåll på hemmafronten med renovering etc har gjort att sixtn får ligga lite ifred ett tag. Men långt ifrån bortglömd är hon! jag har samlat på mig en del grejer som jag ska skriva om. Tyvärr får ni hålla tillgodo med en flytväst just nu! Jag vill ju inte skriva 5-6 inlägg på raken när det har legat stiltje i flera månader!
Hittade denna lilla sak på Veteranbåtsgodis.se och kunde inte motstå. Skitig som fasen är den och har säkert en hel del att önska vad gäller säkerhet, men en tidsenlig väst är ju endå en tidsenlig väst! Som sagt inget att åka med, men som kuriosa är den ju guld värld! Att den är tillverkad i Öregrund avgjorde nog köpet, Sixten kommer nämligen ha en nära anknytning dit vad det lider ;)
Nu återstår bara en gedigen rengörning av den så kommer den se ut som ny igen! :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0