Von Sven. Jag säger bara det!

Har ni hört namnet förut? Killen med dom magiska händerna har figurerat förr i Sweet Sixteen sammanhang. Han är en av europas bästa pinstripeartister och handrandade upp ett helt däck åt en SW16 i Linköping för ett par månader sedan, ett resultat som den ägaren är mycket nöjd med. Kontakten med Sven fick jag genom min bror som har anlitat honom att pinstipa en hotrod. Man måste säga att man blir imponerad av det han håller på med och ingenting som har med färg att göra verkar vara för svårt.
Dekalen å den här tanken har med åren fått sig några törnar med all rätt. Men den var inte sämre än att jag tänkte att jag skulle ge Sven en shans att fixa det. Dom nytillverkade dekalerna ser dessutom inte helt lika ut, så nördig som man är så lämnade jag det hela till Sven och här är resultatet. Nu återstår bara för en bilackerare att ta över och lackera resten!
Bilderna nedan är använda med tillstånd av Von Sven.
 
Titta gärna in på Svens hemsida och blogg på http://www.vonsven.com/ 
http://vonsven.com/modernstudio/category/modern-studio/
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0