Sixten har fått post!

Jodå, ändå från USA faktiskt!
Jag hittade en kille som har tagit fram dekaler till gamla båtmotorer och tankar. Lika bra att slå till tänkte jag. Dels av rädsla för att en äldskäl förvinner och går upp i rök (Brukar ju inte kunna vara helt ovanligt tyvärr) och dels för att även motorn skall få sig en renovering i alla fall vilket betyder att dekaler på nått sätt måste fixas!
Jag skickade iväg ett mail och svaret kom snabt. John uppgav exakt vilka dekaler jag skulle ha när jag berättade vilken motor jag hade. Ett väldigt gott bemötande och mycket proffisionel och är värd ett stort tack!
Är du skälv ute efter dekaler så kan jag varmnt rekomendera den här killen, hans sida hittar ni på http://www.johnsmcintosh.com/

If you read this John, Thanks again! :)

En liten skilnad fins på tankdekalerna mot orginalet som ni kan se nedan. Jag vet inte om detta beror på om det har funits två olika sorter eller om man har "moderniserat" trycket en aning för arr få tillverkat till billigare pris...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0