Måndag morgon...

Förmodligen den västa stunden på hela veckan. Om man hade kunnat förbjuda den och haft en folkomröstning så hade jag lagt min röst på just det... NÅVÄL, nog sagt om min kärlek till veckans första timmar!

Dagen ledde i alla fall fram till att jag tog mina vattenskidfästen och mina torpedpollare som jag har låtit nytillverka och åkte ner till exellent ytbehandling med. "Kommer du med ännu mera" fick jag lite besviket sagt till mig, jag lovade att det var det sista i den här omgången och glömde visst nämna att det är lite grejer till motorn sen, men dom tar jag efter sommaren troligtvis. Motorn måste ju demonteras först.
Nu väntar jag med spänning på när samtalet kommer i juli på att sakerna är klara och redo att hämtas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0