Nytillverkning

Jag har pratat med en nära vän till mig som har en riktigt fin liten maskin för att tillverka detaljer i plast. Han använder den för att göra detaljer till flygsimulatorer, nu skall det tillverkas en skylt till en SW16!
Här är en bild på ett orginal, ser fram med spänning mot att se resultatet. Jag vet av tidigare erfarenheter att det brukar bli utmärkt!
Här nedan syns orginalet.
Kolla gärna in Johans fina simulatorsida på www.novelair.com!




En annan sak som jag har tagit in oferter på att nytillverka är identitetskylten. Jag ska försöka ta reda på om orginal skylten sitter kvar i båten. Just det, i båten... Man har byggt en ny instrumentbräda till båten och har helt sonika bara lagt en bräda ovanpå den gamla. Har jag tur så fins identitetskylten kvar mellan dessa lager. Björn som hjälper mig med båten har en metalldetektor som vi ska försöka pejla med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0