Äntligen typad!

Idag var jag och hämtade typ skyltarna som jag har låtit nytillverka! Dom ser bra ut men är inte så pass bra som jag hade hoppats på. I min värld är en exakt kopia endast gott nog. Förutom att dom här är fjorta i RF (vilket är helt ok) så är dom något tjockare än orginalet samnt att även bokstäverna blev blästrade, jag ska nu försöka slipa bokstäverna med ett väldigt fint sandpapper och sen polera upp enbart bokstäverna, det kommer bli ett jäkligt spännande uppdrag!
Som ni ser är det två skyltar som jag har gjort, jag behöver bara en själv. Den andra kommer att säljas till självkostnadspris till den som är intereserad. Priset vet jag inte exakt, men runt 1100:- ca. Dyrt? JA! Plåten är 3*6cm.



Nu kommer det att vara tyst på svettiga sixten ett tag pga att jag är bortrest över sommaren och andra saker står på programmet. Så fort det händer någonting skall jag dock försöka skriva någonting, så håll ögonen öppna :)

GLAD SOMMAR!

 


Kommentarer
Postat av: Christian Grahn

Hej

Vad kostade det att göra en ny stävögla?

2012-06-14 @ 01:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0