April April

Ja, som ni säkert redan har förstått så var den förra uppdateringen på ett datum som har en tradition av bus och galna upptåg. Detta drabbade även Sixten. Sixten mår alldeles förträffligt bra och ingenting har hänt över huvud taget med henne.
 
Det enda av direkt värde som tillkommit är att jag har fått en gösstake svarvad till mig i Mahogny. Bilder kommer på detta vad det lider men jag har tyvärr ingen i skrivande stund.
Nu kommer Sixten ta ett litet uppehåll över sommaren. Magnus som hjälper mig har mycket just nu på sitt vanliga jobb och helgerna är uppbokade för annat. Håll till godo så ses vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: Jahn

Hej jag har en sweet sex men saknar vind ruta tror du att det går att få tag i en sådan ??

Svar: Hej!
Rutan är av dansk tillverkning och borde inte vara en omöjlighet att hitta
Micke

2014-06-16 @ 11:46:31
Postat av: Anders Olofsson

Hej! Betr. Rillor och bottenform, jag hade för några år sedan kontakt med Lars Winckler som själv jobbat på Marieholm med sweet Sixteen, (eller var det Leif H?) som berättade att det också fanns en 4:e bottenform, med steg.
Själv har jag modell 3, dessvärre utan nummerplåt.
Och tack för en trevlig blogg
Anders,
Runmarö

2014-08-06 @ 21:18:23
URL: http://svettigasixten.blogg.se
Postat av: Micke

Hej!
Intressant, jag har också hört nått och även sett någonting åt det hållet du beskriver. Kolla gärna om du kan hitta bilder eller mer info.

Mvh
Micke

2014-08-22 @ 17:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0